Artikel top billede

Boozt anvender kunstig intelligens til at høste besparelser - men begrænser selv brugen med særligt princip

Hos det digitale stormagasin Boozt ser man et enormt potentiale i brugen af kunstig intelligens, der kan effektivisere arbejdsgange og sikre, at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet.

Premium Kun for abonnenter
Det får du i artiklen
  • Bliv klogere på, hvordan biledegenkendelse baseret på kunstig intelligens sikrer at tøjkollektioner kommer hurtigere på markedet
  • Få indblik i Boozts princip om menneskelig kontakt, der skal sikrer at selskabets kundeservice forbliver nærværende i en tid med mere og mere kunstig intelligens
  • Få også indsigt i et stort kunstig intelligens-projekt, som Boozt valgte at opgive
1.122
5:45 min
Som AI-chef i e-handelsvirksomheden Boozt arbejder danske Steffan Andersen i en branche, der traditionelt set er præget af barberbladstynde marginer.

Det betyder også, at effektiviseringer via kunstig intelligens i særlig grad kan være betydningsfulde her, ikke mindst når de tages i brug i stor skala.

Eksklusivt Premium-indhold for abonnenter

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Efter masser af kritik af store prisstigninger: VMware åbner for gratis licenser - ændrer i licens-strukturen

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Seks store selskaber med på årets image-liste for første gang: Kæmper alle med lav kendskabsgrad

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Netcompany i gang med at positionere sig som leverandør af nyt centralnerve-system til det danske forsvar

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Sådan har Coop sagt farvel til mainframen - sparer et to-cifret millionbeløb årligt på licenser

Artikel teaser billede 0 Premium-indhold

Microsofts samlede udslip af drivhus-gasser buldrer i vejret: Er steget med 29 procent på blot tre år